کولر درجا کامیون چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 مرداد 1403
بازدید : 75
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

 

کولر درجا کامیون همانطور که از نامش پیداست، یک دستگاه تهیویه مطبوع است که برای خنک کردن کابین کامیون، اتوبوس و دیگر ماشین ها، چه در حال پارک باشد چه حرکت استفاده می شود. این کولر ها ناجی رانندگان در روزهای گرم تابستان هستند و از سیستم برق جدا از موتور کامیون بهره می برند. به این صورت به شما اجازه می دهند که بدون روشن نگه داشتن موتور ماشین و اتلاف سوخت و تولید آلاینده، از هوای خنک درون کابین خودرو خود لذت ببرید.

انواع کولر درجا

کولر درجا آبی و گازی: کولر های کامیونی در دو دسته آبی و گازی در بازار موجود هستند. مدل های آبی با تبخیر آب هوا را خنک می کنند و مدل های گازی مانند نمونه های کولر گازی خانگی با سیکل تبرید متراکم سازی گاز مبرد خنک سازی را انجام دهند. کولر های درجا مدل گازی نسبت به مدل های آبی قدرت خنک کنندگی بالاتری دارند از این رو محبوبیت بیشتری بین کاربران دارند.

استوک و نو:

این کولر های درجا را به صورت نو و استوک در بازار می توانید پیدا کنید. مدل های استوک نسبت به مدل های نو قیمت پایین تری دارند اما گارانتی و خدمات پس از فروش کولر های نو را ندارند.

12 ولت و 24 ولت:

در هنگام انتخاب کولر درجا باید آن را مطابق با باتری خودرو خود انتخاب کنید که عملکرد بهینه و مناسبی داشته باشد. کامیون ها و ماشین هایی که بیشتر از کولر درجا استفاده می کنند باتری های 12 ولت و 24 ولت دارند و کولر های درجا نیز دقیقا هماهنگ با آن ها ساخته شده اند. شما می توانید مناسب با باتری ماشین خود کولر درجا 12 ولت یا 24 ولت خریداری کنید.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com